Josep Pasqual: “365 dies després d’aquest acord antinatura podem concloure que s’ha produït el que ens temíem: un matrimoni de conveniència de dos parts que busquen més la foto i l’interés personal que la solució als problemes que pateix Benidorm.

Coincidint amb l’efemèride d’un any de pacte de governabilitat entre Agustín Navarro i Gema Amor, Compromís per Benidorm ha fet un balanç crític d’aquesta experiència que, segons fonts de la Coalició, ha estat negativa, perjudicial,  i plena de despropòsits.

“Hem assistit a una manera de governar basada en l’autobombo personalista i la política d’aparador. I el més greu de tot ha sigut el gir camaleònic del PSOE, que li ha entregat la vara de poder a la dreta liberal i ha assumit així les pràctiques més pernicioses i ràncies d’amiguisme i desatenció social inherents al CDL. afirma Pascual.

Així mateix, des de Compromís per Benidorm consideren indignant que des d’una web institucional s’anuncie a bombo i plateret una propaganda partidista que obvia les mancances i defectes d’una pèssima gestió municipal. “Per què no parlen de col·locació d’amics com ara el Sr. Modrego? Com es pot justificar la nul·la solució a problemes com Armanello, el Centre Cultural o l’Institut Pere Maria Orts i Bosch? Que han de dir dels sobrecostos de Fomento, Construcciones y Contratas? Quin és el talant social quan s’aprova una ordenança anticaptaires i es dóna l’esquena a totes aquelles persones desnonades a Benidorm? On està la promesa participació ciutadana i veïnal? Com podem vendre la nostra ciutat als turistes amb aquesta deplorable escena urbana?” són vàries de les preguntes que es fa la ciutadania tots els dies.

Segons el Portaveu Local, Pep Pascual, “En gran mesura, són aquests els despropòsits que ens han conduït a prendre partit i oferir des d’una perspectiva regeneradora, d’esquerres, valencianista i ecologista, les solucions que necessita Benidorm i que el binomi PSOE-CDL no pot ni vol aconseguir.”

Per últim, Compromís vol convidar a tots aquells progressistes desencantats a sumar-se al projecte per tal de dur a terme, sense traïcions ni concessions, totes aquelles iniciatives i propostes que redunden en benefici dels ciutadans i ciutadanes de Benidorm.

Benidorm, 1 d’agost de 2013

———————————————————————————————————————-

“Compromís per Benidorm califica de ‘nefasto’ el año de gobierno entre PSOE-CDL.”

 

Josep Pasqual: “365 días después de este acuerdo antinatura podemos concluir que se ha producido lo que nos temíamos: un matrimonio de conveniencia de dos partes que buscan más la foto y el interés personal que la solución a los problemas que sufre Benidorm.

Coincidiendo con la efeméride de un año de pacto de gobernabilidad entre Agustín Navarro y Gema Amor, Compromís per Benidorm ha hecho un balance crítico de esta experiencia que, según fuentes de la Coalició, ha sido negativa, perjudicial, y llena de despropósitos.

“Hemos asistido a una manera de gobernar basada en el autobombo personalista y la política de escaparate. Y lo más grave de todo ha sido el giro camaleónico del PSOE, que le ha entregado la vara de poder a la derecha liberal y ha asumido así las prácticas más perniciosas y rancias de amiguismo y desatención social inherentes al CDL.” afirma Pascual.

Así mismo, desde Compromís per Benidorm consideran indignante que desde una web institucional se anuncie a bombo y platillo una propaganda partidista que obvia las carencias y defectos de una pésima gestión municipal. “¿Por qué no hablan de colocación de amigos como por ejemplo el Sr. Modrego? ¿Cómo se puede justificar la nula solución a problemas como Armanello, el Centro Cultural o el Instituto Pere Maria Orts i Bosch? ¿Qué tienen que decir de los sobrecostos de Fomento, Construcciones y Contratas? ¿Cuál es el talante social cuando se aprueba una ordenanza antimendigos y se da la espalda a todas aquellas personas desahuciadas en Benidorm? ¿Dónde está la prometida participación ciudadana y vecinal? ¿Cómo podemos vender nuestra ciudad a los turistas con esta deplorable escena urbana?” son varias de las preguntas que se hace la ciudadanía todos los días.

Según el Portavoz Local, Pep Pascual, “En gran medida, son estos los despropósitos que nos han conducido a tomar partido y ofrecer desde una perspectiva regeneradora, de izquierdas, valencianista y ecologista, las soluciones que necesita Benidorm y que el binomio PSOE-CDL no puede ni quiere conseguir.”

Por último, Compromís quiere invitar a todos aquellos progresistas desencantados a sumarse al proyecto para llevar a cabo, sin traiciones ni concesiones, todas aquellas iniciativas y propuestas que redunden en beneficio de los ciudadanos y ciudadanas de Benidorm.

Benidorm, 1 de agosto de 2013