Compromís per Benidorm va encetar la campanya amb la tradicional pegada de cartells al Parc d’Elx i va continuar amb la celebració d’una xarrada el 9 de maig, dia d’Europa, a la seua seu local sobre com funciona Europa, el Parlament Europeu i com es desenvolupen les eleccions europees.

A més d’això, ha desenvolupat un vídeo electoral, gravat a Benidorm, on diferents persones de la ciutat expliquen en castellà, valencià, francés, anglés i alemany els missatges de la coalició Primavera Europea que es presenta a les eleccions europees, on estan integrats Compromís, Equo i la Chunta Aragonesista entre d’altres partits. El vídeo compta a més a més amb la presència del candidat de la Primavera Europea, Jordi Sebastià. Ja ha sigut penjat al canal de Youtube de la coalició benidormera.

Aquesta no és l’única acció de campanya. Mitjançant les xarxes socials, Compromís per Benidorm publicarà durant tota la campanya imatges representatives de la ciutat que expliquen un missatge del programa de les eleccions europees, en anglés, castellà i valencià, com per exemple ja ha eixit publicat “el gos i la tortuga”.

Per altra part, el dia 15 i el dia 21 de maig, en diferents llocs de Benidorm, Compromís estarà explicant el programa electoral mitjançant díptics, donarà informació sobre les eleccions europees i arreplegarà signatures per a diferents causes socials que necessiten el suport de la ciutadania.

________________________________________________________________

Compromís lleva la PrimaveraEuropea a Benidorm

Compromís per Benidorm empezó la campaña con la tradicional pegada de carteles en el parque de Elche y continuó con la celebració de una charla el 9 de mayo, día de Europa, en su sede local sobre cómo funciona Europa, el Parlamento Europeo y cómo se desarrollan las elecciones europeas.

Además de esto, ha desarrollado un vídeo electoral, grabado en Benidorm, donde diferentes personas de la ciudad explican en castellano, valenciano, francés, inglés y alemán los mensajes de la coalición Primavera Europea que se presenta a las elecciones europeas, en que están integrados Compromís, Equo y la Chunta Aragonesista entre otros partidos. El vídeo cuenta además con la presencia del candidato de la Primavera Europea, Jordi Sebastià. Ya ha sido colgado en el canal de Youtube de la coalición benidormense.

Esta no es la única acción de campaña. Mediante las redes sociales, Compromís per Benidorm publicará durante toda la campaña imágenes representativas de la ciudad que explican un mensaje del programa de les elecciones europeas, en inglés, castellano y valenciano, com por ejemplo ya ha salido publicado “el gos i la tortuga”.

Por otra parte, el día 15 y el día 21 de mayo, en diferentes lugares de Benidorm, Compromís estará explicando el programa electoral mediante dípticos, dará información sobre las elecciones europeas y recogerá firmas para diferentes causas sociales que necesitan la ayuda de la ciutadanía.

Penjada2

 Penjada de cartells / Pegada de carteles

XarradaDiadEuropa

Xarrada Com Funciona Europa / Charla cómo funciona Europa

gos i tortuga-primaveraeuropea-en

Imatge de la campanya / Imagen de la campaña