Compromís per Benidorm es continua fent ressò de les denúncies ciutadanes sobre l’Escena Urbana de la ciutat. Aquesta última foto-denúncia correspon a un banc als voltants del Col·legi Públic Aitana. Des del grup municipal sol·licitem una ràpida reparació o substitució del mobiliari urbà i que es tinga una especial consideració en zones d’afluència de gent o sensibles, com és l’entorn d’un col·legi.

Recentment l’Ajuntament ha col·locat uns grans i colorits tests a l’Avinguda Beniardà per millorar l’Escena Urbana, però sembla que s’ha oblidat de la conservació de mobiliari ja existent, com és el cas que ens ocupa. Els alumnes i els pares i mares d’alumnes del Col·legi Aitana no es mereixen bancs destrossats com el de la imatge denúncia. I tampoc els vianants de Benidorm que circulen per aquest barri.

A més, aquesta denúncia no és l’única que Compromís per Benidorm ha criticat a la zona situada al voltant d’unes instal·lacions educatives. El passat mes d’abril ens va arribar una imatge on es veien col·locats uns contenidors i una caseta de fusta al mig de la vorera, al costat de la porta del col·legi Ausiàs March. Aquest fet suposava un impediment de pas per a les persones amb mobilitat reduïda i un obstacle per als xiquets i famílies que circulen per la zona.

Per tot açò, des de Compromís per Benidorm demanem que aquestes crítiques siguen ateses per tal de millorar tant la mobilitat de les persones com per donar una millor imatge de la ciutat, especialment tenint en compte que es tracta d’una urbs turística. Així mateix, com considerem que els col·legis i instituts són zones especialment sensibles, tant perquè es tracta de xiquets, pares i mares, com perquè s’hi dóna una concentració de gent en nombroses ocasions, sol·licitem que el consistori vetle amb gran consideració pel mobiliari urbà d’aquestes zones. Igualment, la secció de “Denuncia” de la nostra web segueix oberta per a qualsevol ciutadà que detecte casos com aquest.

________________________________________________________________

Desperfectos en la Escena Urbana alrededor del Colegio Aitana

Compromís per Benidorm continúa haciéndose eco de las denuncias ciudadanas sobre la Escena Urbana de la ciudad. Esta última foto-denuncia corresponde a un banco en los alrededores del Colegio Público Aitana. Desde el grupo municipal solicitamos una rápida reparación o sustitución del mobiliario urbano y que se tenga una especial consideración en zonas de afluencia de gente o sensibles, como es el entorno de un colegio.

Recientemente el Ayuntamiento ha colocado unos grandes y coloridos tiestos en la Avenida Beniardà para mejorar la Escena Urbana, pero parece que se ha olvidado de la conservación del mobiliario ya existente, com es el caso que nos ocupa. Los alumnos y los padres y madres de alumnos del Colegio Aitana no se merecen bancos destrozados como el de la imagen denuncia. Y tampoco los peatones de Benidorm que circulan por este barrio.

Además, esta denuncia no es la única que Compromís per Benidorm ha criticado en la zona situada alrededor de unas instalaciones educativas. El passado mes de abril nos llegó una imagen donde se veían colocados unos contenidores y una caseta de madera en medio de la acera, al lado de la puerta del colegio Ausiàs March. Este hecho suponía un impedimento de paso para las personas con movilidad reducida y un obstáculo para los niños y familias que circulan por la zona.

Por todo esto, desde Compromís per Benidorm pedimos que estas críticas sean atendidas por tal de mejorar tanto la movilidad de las personas como para dar una mejor imagen de la ciudad, especialmente teniendo en cuenta que se trata de una urbe turística. Asimismo, como consideramos que los colegios e institutos son zonas especialmente sensibles, tanto porque se trata de niños, pedres y madres, como porque se da una concentración de gente en numerosas ocasiones, solicitamos que el consistorio vele con gran consideración por el mobiliario urbano de estas zonas. En cualquier caso, la sección de “Denuncia” de nuestra web sigue abierta para cualquier ciudadano que detecte casos como este.