Dilluns se celebrarà un ple extraordinari per adjudicar el servici d’estacionament limitat a Benidorm a una altra empresa privada, com ho era Park Control 2000. El nostre Portaveu Local, Domingo Botella, exigeix que l’ORA reste en mans municipals, de manera que la recaptació revertisca directament sobre les arques de la ciutat i beneficie els ciutadans de Benidorm.

Després de la gestió desastrosa de Park Control, empresa privada que controlava la grua i l’ORA des de 2007 fins la rescissió de contracte enguany per incomplir el plec de condicions, Compromís per Benidorm reclama la municipalitat del servei d’aparcament limitat per hores. “No podem permetre que el servici de l’ORA escape una altra vegada del control directe de l’Ajuntament i es deixe en mans de concessionàries privades”, ha afirmat el Portaveu Local, Domingo Botella.

Per altra part, Botella ha subratllat que si el servei és municipal, el control del personal i de les recaptacions dependria directament de la gestió econòmica local i s’evitarien així casos com el de l’anterior concessionària, que ha deixat un deute amb Hisenda de 1,8 milions d’euros, segons l’Agència Tributària. També ha preguntat per la manera i el temps en què els diners endeutats per Park Control es tornaran i recuperaran.

Finalment, el Portaveu de Compromís per Benidorm ha sol·licitat que els ciutadans de Benidorm, en compte de tindre quatre hores d’estacionament gratuït (de 9 a 10, de 13 a 14, de 16 a 17 i de 20 a 21 hores) com s’ha anunciat des de l’Ajuntament, que es gestione un sistema de zonificació de l’ORA, mitjançant colors diferents, i que els empadronats a Benidorm i treballadors a la ciutat tinguen beneficis respecte a esta zonificació, com ocorre en altres ciutats. Considerem que aquesta mesura permetria una millor mobilització i rotació de vehicles, així com millors condicions per als residents i ciutadans.

________________________________________________________________

Compromís per Benidorm exige la municipalización del servicio de la ORA 

El próximo lunes se celebrará un pleno extraordinario para adjudicar el servicio de estacionamiento limitado en Benidorm a otra empresa privada, como lo era Park Control 2000. Nuestro Portavoz Local, Domingo Botella, exige que la ORA se quede en manos municipales, de manera que la recaudación revierta directamente sobre las arcas de la ciudad y beneficie a los ciudadanos de Benidorm.

Después de la gestión desastrosa de Park Control, empresa privada que controlaba la grúa y la ORA desde 2007 hasta la rescisión de contrato este año por incumplir el pliego de condiciones, Compromís per Benidorm reclama la municipalidad del servicio de aparcamiento limitado por horas. “No podemos permitir que el servicio de la ORA escape otra vez del control directo del Ayuntamiento y se deje en manos de concesionarias privadas”, ha afirmado el Portavoz Local, Domingo Botella.

Por otra parte, Botella ha subrayado que si el servicio es municipal, el control del personal y de las recaudaciones dependería directamente de la gestión económica local y se evitarían así casos com el de la anterior concesionaria, que ha dejado una deuda con Hacienda de 1,8 millones de euros, según la Agencia Tributaria. También ha preguntado por la manera y el tiempo en que el dinero endeudado por Park Control se devolverá y se recuperará.

Finalmente, el Portavoz de Compromís per Benidorm ha solicitado que los ciudadanos de Benidorm, en lugar de tener cuatro horas de estacionamiento gratuito (de 9 a 10, de 13 a 14, de 16 a 17 y de 20 a 21 horas) como se ha anunciado desde el Ayuntamiento, que se gestione un sistema de zonificación de la ORA, mediante colores diferentes, y que los empadronados en Benidorm y trabajadores en la ciudad tengan beneficios respecto a esta zonificación, como ocurre en otras ciudades. Consideremos que esta medida permetiría una mejor movilización y rotación de vehículos así como mejores condiciones para los residentes y ciutadanos.