El portaveu adjunt del grup municipal, que es troba en règim de cobrament per assistències, ha renunciat per escrit davant el registre de l’Ajuntament a la remuneració que li tocaria percebre del ple extraordinari del passat 29 de juny. A més, ha sol·licitat que els diners que li pogueren correspondre de la participació en esta sessió es destinen a una entitat benèfica, com és Cáritas.

Durant el ple extraordinari celebrat el 29 de juny es va arribar a un acord entre tots els grups per a rebutjar a la remuneració que correspondria al ple extraordinari sobre l’adhesió a la central de compres de la diputació, realitzat després del ple de funcionament. Juan García, portaveu adjunt de Compromís Los Verdes, que es troba en règim d’assistències, ha fet efectiu este compromís i ha renunciat per escrit a rebre la quantia que li pertocaria per el citat ple.

“No només renuncie a cobrar el que em pertocaria, sinó que crec que és de justícia donar eixa quantitat a una associació que lluita per les persones més desafavorides, com és Cáritas, concretament a la ubicada a la parròquia del Buen Pastor”, ha afirmat García. L’objectiu del portaveu adjunt és que es destinen eixos diners a pagar els rebuts de la llum i energia de famílies o de persones que per la seua situació no poden fer-se’n càrrec.

El portaveu del grup municipal, Josep Bigorra, ha agraït el gest del seu company i ha subratllat que des de Compromís Los Verdes “treballem per les persones i es nota amb actuacions com esta”. Cal puntualitzar que el portaveu de la coalició està en règim de dedicació exclusiva i no rep cap remuneració per assistència a plens, comissions i altres òrgans, per tant, no li corresponia rebre diners pel ple extraordinari.