El pròxim ple de dilluns votarà quatre mocions del grup municipal Compromís Los Verdes. Una de les que presenta consisteix en què l’Ajuntament cree un pla estratègic sobre Turisme, que arreplegue les línies directrius de la promoció turística elaborades per la Fundació Visit Benidorm, coordinant-les amb les accions i indicacions de la Regidoria de Turisme. L’objectiu del Pla és fixar els grans objectius turístics de futur del municipi, les polítiques i les intervencions a realitzar, tant públiques com privades, per garantir un futur pròsper per a Benidorm.

“Per a no perdre punts en aquest estatus, així com per a intentar la millora contínua, és imprescindible realitzar tasques de planificació, control i seguiment com la que proposem. Una adequada planificació ben enfocada en el turisme senta les bases perquè la situació es mantinga en bon estat, garanteix un model sostenible, ajuda a què s’aprofiten oportunitats i ens prepara per a un entorn ple de canvis i incerteses, provocades tant per la inestabilitat d’alguns països turístic de l’entorn més pròxim, com de la futura eixida del Regne Unit de la Unió Europea”, ha assenyalat el regidor de Compromís i portaveu de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra al voltant de la moció.

El portaveu considera que caldria coordinar les accions de la Fundació Visit Benidorm, de caràcter público-privat, que estableix les línies estratègiques d’actuació respecte a la promoció turística, amb la regidoria de Turisme per dotar-nos d’una planificació adequada i consensuada que coordine i organitze les direccions que ha de prendre la política turística des de l’òptica municipal.

“Aquest document unificat pretén ser un full de ruta que ens guie en la millor planificació i execució dels projectes que tinguen incidència turística per a la ciutat, així com alhora marcar la filosofia i l’aposta turística de la ciutat. D’altra banda, aquest pla també ha de ser un instrument que servisca de motivador per a involucrar a tots els agents relacionats amb el turisme de Benidorm”, ha indicat Bigorra.