El passat mes de març el regidor de Compromís i portaveu del grup municipal de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra, va presentar una sol·licitud per escrit perquè el centre social Tanit de la Cala de Benidorm tinguera un conserge en torn de vesprada, de manera que les instal·lacions pogueren obrir també en torn vespertí. A dia de hui, després de l’estiu i que tots els centres recuperen el seu horari habitual, és l’únic centre que no té servici de vesprada.

“Sis mesos han passat, l’estiu ha acabat i el centre social Tanit continua sent diferent a la resta de centres de Benidorm perquè no és l’únic que no obri de vesprada”, ha criticat Bigorra. El portaveu ha tornat a demanar al departament de Recursos Humans de l’Ajuntament de Benidorm que cobrisca el lloc de conserge en torn vespertí, ja que així ho han demanat diferents veïns i veïnes de la zona.

La situació del Tanit es posa més de relleu encara quan el centre social Pepita Esperanza, també a la Cala, sí que disposa de servei de vesprada. “Simplement volem que el centre Tanit tinga el mateix tractament que tots els altres centres públics de Benidorm”, ha assenyalat Bigorra. Al mateix temps, ha retret la deixadesa del govern municipal per dotar correctament de personal este centre de la Cala. “sobretot tenint en compte que el nostre grup municipal ja els vam advertir de la situació del Tanit fa mesos”.

Cal recordar que Benidorm disposa, a més del Tanit, de quatre centres socials més: la Torreta, el José Llorca Llinares, Jelena i Pepa Esperanza. I estos sí que disposen de conserges per cobrir el torn de vesprada i de matí que formen part del personal de l’Ajuntament, que provenen de plans de treball o que són col·laboradors i col·laboradores socials, tal com s’ha informat des del departament de Recursos Humans de l’Ajuntament.