Diverses queixes veïnals han advertit sobre la ubicació d’un contenidor de residus sòlids enmig de la calçada en la intersecció entre el carrer Astúries i el carrer Avilés, la qual cosa dificulta el depòsit de residus per part dels ciutadans. Després de comprovar in situ el regidor de Compromís i portaveu de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra, la peculiar situació del contenidor de residus, i tenint en compte que al C/Astúries hi ha dos punts de contenidors (un en la vorera i un altre en el marge esquerre del carrer) en els que tindria cabuda aquest contenidor, el grup municipal ha sol·licitat la possibilitat de col·locar-lo en alguna d’aquestes alternatives. És a dir, que es demana que s’ubique el contenidor de residus sòlids urbans junt amb la resta de contenidors o bé a la vorera o bé al marge esquerre perquè els veïns i veïnes no hagen de creuar fins a la meitat de la intersecció per dipositar els residus i així evitar perills per a la seua seguretat viària.