El regidor de Compromís i portaveu del grup municipal de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra, insta a l’Ajuntament a què actue en l’Extensió Administrativa d’Els Tolls sobre dos problemàtiques diferents. En primer lloc, respecte a problemes d’humitat que hi ha en una sala de l’extensió, provocat per l’acumulació de pinotxa i altres residus baix el terra de l’edifici. I en segon lloc, per crear una paret de separació que diferencie els accessos entre la sala que ocupa l’associació de veïns i la pròpia oficina de l’extensió.

Respecte als problemes d’humitat, Bigorra ha explicat que a l’extrem superior de l’esmentat centre, s’acumula gran quantitat de brutícia en part procedent dels enormes pins que pertanyen a la urbanització de darrere, que és impossible de netejar per a la netejadora del centre, que provoquen la filtració i emmagatzemament de gran quantitat d’humitat en el sòl. “Tant és així, que han hagut de posar una estora perquè ningú s’entropesse atès que les tarimes estan un poc alçades”, ha indicat.

En eixe sentit, s’ha sol·licitat a la regidoria encarregada de les extensions administratives que netege esta zona regularment per evitar les humitats i que es cree un sistema d’alçament de la reixeta baix la qual s’acumula la brutícia que siga còmode per procedir a la seua neteja de manera més habitual.

Per altra part, en la mateixa extensió es dóna la circumstància en què, fóra de l’horari d’oficina, es reunix l’associació de veïnes i veïns en una sala contigua, que també pot ser utilitzada per a esdeveniments i reunions diverses. “L’únic accés a esta sala és per la porta principal i, per tant, qui vol anar a la sala ha de passar per l’espai que ocupa l’oficina, de manera que, com ens han dit membres de l’extensió, per precaució han de guardar els documents i materials que tenen per evitar que ningú extern fora de l’horari d’atenció al públic els puga agafar”, ha assenyalat Bigorra.

Com a solució, el regidor ha proposat a la mateixa regidoria que realitze una paret acristallada de separació per compartimentar l’oficina, de manera que només els treballadors hi puguen entrar i que permeta que qualsevol persona puga accedir a l’altra sala sense haver de passar per mig de l’oficina.

“Esperem que estes peticions siguen ateses per millorar les condicions de l’extensió administrativa dels Tolls, dels seus treballadors i treballadores i de la gent que acudix a este espai social”, ha indicat Bigorra.