Josep Pascual: “Ara més que mai, en aquesta situació econòmica tan delicada, cal que donem suport als nostres xicotets botiguers que a banda d’oferir proximitat i qualitat, creen ocupació i riquesa per a l’economia benidormera.

El col•lectiu de Compromís per Benidorm ha volgut aprofitar la proximitat de les Festes de Nadal per a manifestar el seu suport decidit al xicotet comerç benidormer i ha animat a tota la població a que faça les tradicionals compres nadalenques en aquests establiments.

Segons paraules del Portaveu Local, Pep Pascual, “Hem de conscienciar-nos de la necessitat d’ un consum responsable que redunde en benefici de la nostra xarxa de comerços. La carnisseria, peixateria o fruiteria  del costat, la farmàcia del cantó, el mercat, les papereries, els bars, les botigues de roba o electrodomèstics i tota la resta d’establiments que radiquen al nucli urbà són el clar exemple d’una economia propera, de confiança i amb una oferta de productes suficientment satisfactòria.

Compromís per Benidorm considera que els establiments que trobem als nostres carrers estan regentats per gent coneguda, i suposen una de les primeres fonts de creació de treball estable al municipi. El tracte humà i personalitzat, l’ambient familiar que generen, la infinita qualitat dels seus productes, així com la seua  implicació i col•laboració en el teixit associatiu de la nostra població, són els elements positius que ens han de decantar per consumir preferentment al xicotet comerç local. A més, la proximitat dels establiments, evita l’ús de vehicles amb la consegüent reducció de la contaminació.

“L’economia del bé comú que proposem des de Compromís ha d’estar basada no tan sols en el benefici econòmic tradicional sinó en la potenciació de valors culturals, de poble, de consum responsable, mediambientals i de confiança.”  Conclou Pascual.

Des de Compromís per Benidorm, volen traslladar a tots els benidormers i benidormeres la seua felicitació de Nadal amb un desig ben clar: Comprar al xicotet comerç de la ciutat no tan sols és invertir en un futur sense crisi, sinó també en un Benidorm millor.

______________________________________________________________________________

“Compromís per Benidorm apuesta por el pequeño comercio local de cara a las Fiestas de Navidad

Josep Pascual: “Ahora más que nunca, en esta situación económica tan delicada, hace falta que apoyemos a nuestros pequeños comerciantes que además de ofrecer proximidad y calidad, crean ocupación y riqueza para la economía benidormense.”

El colectivo de Compromís per Benidorm ha querido aprovechar la proximidad de las Fiestas de Navidad para manifestar su apoyo decidido al pequeño comercio benidormense y ha animado a toda la población a que haga las tradicionales compras navideñas en estos establecimientos.

Según palabras del Portavoz Local, Pep Pascual, “Tenemos que concienciarnos de la necesidad de un consumo responsable que redunde en beneficio de nuestra red de comercios. La carnicería, pescadería o la frutería de al lado, la farmacia de la esquina, el mercado, las papelerías, los bares, las tiendas de ropa o electrodomésticos y el resto de establecimientos que radican en el casco urbano son el claro ejemplo de una economía cercana, de confianza y con una oferta de productos suficientemente satisfactoria.

Compromís per Benidorm considera que los establecimientos que encontramos en nuestras calles están regentados por gente conocida, y suponen una de las primeras fuentes de creación de trabajo estable en el municipio. El trato humano y personalizado, el ambiente familiar que generan, la infinita calidad de sus productos, así como su implicación y colaboración en el tejido asociativo de nuestra población, son los elementos positivos que nos han que decantar para consumir preferentemente en el pequeño comercio local. Además, la proximidad de los establecimientos, evita el uso de vehículos con la consiguiente reducción de la contaminación.

“La economía del bien común que proponemos desde Compromís tiene que estar basada no tan sólo en el beneficio económico tradicional sino en la potenciación de valores culturales, de pueblo, de consumo responsable, medioambientales y de confianza.” Concluye Pascual.

Desde Compromís per Benidorm, quieren trasladar a todos y todas las benidormenses su felicitación de Navidad con un deseo muy claro: comprar en el pequeño comercio de la ciudad no tan sólo es invertir en un futuro sin crisis, sino también en un Benidorm mejor.