Quan es compleixen 3 anys de la paralització de les obres de l’IES Pere Maria Orts i Bosch, Compromís per Benidorm vol reclamar, com ho ha fet en anteriors ocasions, que es liciten ja les obres de condicionament de l’institut perquè els alumnes deixen d’estar als barracons.

Des que les aules prefabricades van instal·lar-se al pati de l’institut benidormer, la meitat de l’alumnat, aproximadament uns 450 estudiants, no ha pogut gaudir d’un institut en condicions, amb les dificultat que això comporta per a l’estudi i l’aprenentatge. No només per als alumnes, sinó també per als professors que han de desenvolupar la seua tasca amb aquestes condicions.

Des de Compromís no s’entén que la Conselleria dilate tant la concessió de la licitació d’obres perquè acaben l’institut el més prompte possible. Sobretot, si tenim en compte que només queda un 20% de la construcció projectada per realitzar. La Conselleria ha de fixar una data de finalització d’obres i donar una solució als alumnes i cos docent del centre.

A més d’esta important reivindicació, Compromís també vol recordar altres demandes en l’àmbit de l’educació. Concretament, que no se suprimisquen les unitats d’educació en els col·legis públics de la ciutat. En aquest sentit, cal recordar que, segons l’informe presentat per Escola Valenciana a principis d’enguany, Benidorm podria perdre fins a 3 línies d’infantil en diferents col·legis públics. En resum, volem una educació pública, de qualitat i en valencià per a la nostra ciutat.

_______________________________________________________________

Compromís per Benidorm reclama la finalización de las obras del IES Pere Maria Orts i Bosch

Cuando se cumplen 3 años de la paralización de las obras del IES Pere Maria Orts i Bosch, Compromís per Benidorm quiere reclamar, como lo ha hecho en anteriores ocasiones, que se liciten ya las obras de condicionamento del instituto para que los alumnos dejen de estar en los barracones.

Desde que las aulas prefabricadas se instalaron en el patio del instituto benidormense, la mitad del alumnado, aproximadamente unos 450 estudiantes, no ha podido disfrutar de un instituto en condiciones, con las dificultades que eso comporta para el estudio y el aprendizaje. No solo para los alumnos sino también para los profesores que tiene que desarrollar su tarea en estas condiciones.

Desde Compromís no se entiende que la Conselleria dilate tanto la concesión de la licitación de obras para que acaben el instituto el más pronto posible. Sobretodo, si tenemos en cuenta que solo queda un 20% de la construcción proyectada por realizar. La Conselleria debe fijar una fecha de finalización de obras y dar una solución a los alumnos y cuerpo docente del centro.

Además de esta importante reivindicación, Compromís también quiere recordar otras demandas en el ámbito de la educación. Concretamente, que no se supriman las unidades de educación en los colegios públicos de la ciudad. En este sentido, cabe recordar que, según el informe presentado por Escola Valenciana a principios de año, Benidorm podría perder hasta 3 línias de infantil en diferentes colegios públicos. En resumen, queremos una educación pública, de calidad y en valenciano para nuestra ciudad.