Que Benidorm té artistes en diferents especialitats escèniques és indiscutible. Que el potencial cultural de la ciutat i dels benidormers i benidormeres que es dediquen a este àmbit, des de Compromís pensem que encara està per desenvolupar i potenciar. En eixe sentit, demanem que el consistori de Benidorm reconega la tres vegades nominada als Premis Goya, Cristina Rodríguez, que també ha sigut nominada al certamen d’enguany. Seria una forma excel·lent de posar en valor el patrimoni humà cultural de la ciutat.

Nominada en la pròxima edició dels premis Goya a millor vestuari per la pel·lícula ‘Por un puñado de besos’, i amb 20 anys d’experiència i 60 pel·lícules a l’esquena, Cristina Rodríguez, benidormera de naixement és un dels valors de la nostra ciutat. Conscients del seu treball i també conscients que Benidorm ha d’impulsar la cultura de la ciutat en tots els àmbits, des de Compromís per Benidorm sol·licitem que tinga un reconeixement públic, com en altres ocasions l’Ajuntament l’ha atorgat a altres artistes.

En un moment en què la indústria del cine, com altres àmbits de la cultura, encara arrossega el 21% de l’IVA i, per tant, necessita de tot tipus de suport, i tenint en compte que la nostra ciutat necessita ampliar l’oferta turística, més enllà del sol i platja, la potenciació d’artistes de la ciutat, com Cristina Rodríguez, mitjançant el seu reconeixement públic o amb la col·laboració estreta amb ells i la difusió de les seues obres mitjançant un pla estratègic cultural, beneficiaria el seu treball, reforçaria la cultura i milloraria la imatge de Benidorm al món.

Per últim, desitgem molta sort a Cristina Rodríguez amb la seua nominació i que tant ella com tots els artistes de la ciutat puguen comptar amb l’Ajuntament de Benidorm com a plataforma de difusió dels seus treballs.

______________________________________________________________

Compromís pide un reconocimiento público para la nominada de Benidorm a los Goya 2015

Que Benidorm tiene artistas en diferentes especialidades escénicas es indiscutible. Que el potencial cultural de la ciudad y de los benidormenses que se dedican a este ámbito, desde Compromís pensamos que aún está por desarrollar y potenciar. En ese sentido, pedimos que el consistorio de Benidorm reconozca la tres veces nominada a los Premios Goya, Cristina Rodríguez, que también ha sido nominada en el certamen de este año. Sería una forma excelente de poner en valor el patrimonio humano cultural de la ciudad. 

Nominada en la próxima edición de los premios Goya a mejor vestuario por la película ‘Por un puñado de besos’, y con 20 años de experiencia y 60 películas a sus espaldas, Cristina Rodríguez, benidormense de nacimiento es uno de los valores de nuestra ciudad. Conscientes de su trabajo y también conscientes de que Benidorm tiene que impulsar la cultura de la ciudad en todos los ámbitos, desde Compromís por Benidorm solicitamos que tenga un reconocimiento público, como en otras ocasiones el Ayuntamiento lo ha otorgado a otros artistas.

En un momento en que la industria del cine, como otros ámbitos de la cultura, todavía arrastra el 21% del IVA y, por tanto, necesita de todo tipo de apoyo, y teniendo en cuenta que nuestra ciudad necesita ampliar el oferta turística, más allá del sol y playa, la potenciación de artistas de la ciudad, como Cristina Rodríguez, mediante su reconocimiento público o con la colaboración estrecha con ellos y la difusión de sus obras mediante un plan estratégico cultural, beneficiaría su trabajo, reforzaría la cultura y mejoraría la imagen de Benidorm en el mundo.

Por último, deseamos mucha suerte a Cristina Rodríguez con su nominación y que tanto ella como todos los artistas de la ciudad puedan contar con el Ayuntamiento de Benidorm como plataforma de difusión de sus trabajos.