D’acord amb les queixes veïnals, el portaveu del grup municipal de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra, ha sol·licitat que es reparen els desperfectes produïts pels intensos aiguats caiguts en els primers dies de mes, que han deixat al descobert una canonada d’aigües pluvials, en arrossegar l’arena de la platja.

Des que van produir-se les pluges localment fortes el primer cap de setmana de setembre, el final de l’avinguda del Murtal i principi de la platja manté encara els desperfectes ocasionats, com la pèrdua d’arena o que una antiga canonada d’aigües pluvials estiga a l’aire i desprotegida. “No entenem que haja passat quasi un mes i no s’haja arreglat este punt de la zona de Ponent”, ha indicat Bigorra.

El portaveu del grup municipal ha explicat que no només s’ha d’arreglar este problema per evitar d’altres majors, com que la canonada fóra afectada i poguera trencar-se, amb el que això suposaria, sinó també per conservar una bona imatge de la ciutat, especialment de les platges que atrauen a tants turistes.

Per estos motius, “demanem que es condicione este indret el més prompte possible, abans que puga ser més afectat per altre episodi de fortes tempestes i puga incidir més en els danys ocasionats i que es troben a la vista de tots”, ha finalitzat Bigorra.