El regidor de Compromís i portaveu de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra, ha demanat per escrit que s’instal·le un semàfor a l’encreuament de l’Avinguda Mediterráneo amb l’avinguda de Múrcia al seus passos de vianants per a millorar la seguretat viària de l’encreuament i per a prevenir accidents. Es dóna la circumstància que la majoria de passos de l’avinguda Mediterráneo estan semaforitzats, però aquest no. Coincidint amb les obres d’asfaltat d’aquesta via, que connecta el centre de la ciutat amb el Racó de l’Oix i que té un gran trànsit a peu de turistes i residents, Bigorra va inspeccionar l’estat de les mateixes i va ser advertit de què calien mesures per protegir la seguretat dels vianants en aquest punt. Per això, ha proposat la col·locació d’un semàfor a la intersecció, de la mateixa manera que el grup municipal va demanar amb èxit la semaforització de l’encreuament de l’avinguda Europa amb el carrer Girona.