Acompanyats per la diputada de les Corts, Marian Campello, i del diputat a la Diputació d’Alacant, Gerard Fullana, l’alcaldable de Compromís per Benidorm, Josep Bigorra, de la mà del portaveu de la coalició, Pere Beneyto, van comandar la presentació de la llista per a les pròximes eleccions municipals i la inauguració de la seu local de la coalició davant d’una multitudinària expectació.

Ple de gom a gom. Així va presentar-se ahir a la nit el local del carrer Roldán, 8 de Benidorm que des d’ara albergarà la nova seu de Compromís per Benidorm. Gent de la coalició, a nivell local i a nivell comarcal, com la regidora d’Altea, Imma Orozco o el regidor de la Nucia, Pep Pastor, i molts benidormers i benidormeres, vinguts des de la Cala fins a l’Horta, van donar el seu vistiplau a les noves i cèntriques instal·lacions de Compromís, sense faltar la tradicional picaeta de qualsevol inauguració que es pree.

Una vegada les més de 60 persones es van ubicar dins del local, van començar els discursos per, en primer lloc, donar les gràcies als i a les assistents, i en segon lloc, per presentar oficialment la llista electoral, la qual havia sigut aprovada en assemblea per unanimitat fa deu dies. Així, el portaveu de Compromís per Benidorm, Pere Beneyto, va donar pas als convidats, preguntant-los per la seua experiència durant aquesta legislatura que està a punt de finalitzar.

Primerament, i per ordre d’importància, va començar la diputada autonòmica, Marian Campello, que serà la número 5 per la circumscripció d’Alacant a les pròximes eleccions a les Corts valencianes del 28 d’abril. «Amb el govern del Botànic hem aconseguit fer fora les polítiques corruptes i de mala gestió del PP d’anys i anys i hem encetat un bon grapat de polítiques socials», va destacar Campello, per a afegir «volem seguir desenvolupant totes aquestes iniciatives quatre anys més».

Seguidament, va ser el torn de l’assot del govern de la Diputació, Gerard Fullana. El diputat de Xaló va subratllar que «des del principi de la legislatura hem intentat que el repartiment de les subvencions de la institució provincial siga més just, equitatiu i en base a criteris objectius que el que proposava el PP, però César Sánchez ho va rebutjar i ha concedit ajudes simplement per qüestions de color polític». «Cal un canvi en les formes de fer la Diputació i en les pròximes eleccions volem seguir fent un reset a aquestes polítiques», va acabar.

Finalment, va intervindre el cap de llista de Compromís per Benidorm i, per tant, candidat a l’alcaldia en les eleccions locals de pròxim 26 de maig, Josep Bigorra. El regidor primer va posar en valor el treball realitzat des del grup municipal «fent una labor de fiscalització del govern de PP i CBM, però també portant propostes beneficioses per a la ciutadania, com la que mostrava el seu suport a les Kellys». A continuació va criticar les polítiques de l’actual govern local, concretament la saturació de carrers provocada per les «nefastes polítiques de mobilitat, la falta d’inversions socials i l’externalització o privatització progressiva dels serveis públics, que causen desastres com les oposicions fallides de la policia local». Per tots aquests motius, Bigorra va fer una crida als i a les assistents: «Més enllà dels companys i companyes de la llista, tots i totes som Compromís i arribarem al govern per canviar totes aquestes polítiques desastroses del PP».

Aquest va ser el final de l’acte de la inauguració de la seu local de Compromís i de la presentació de la llista, que cal recordar que està composta per: Josep Bigorra Guaita (1), Espe Devesa Benaloy (2), Vicent Pérez Soriano (3), Álex Campoy Galera (4), Maria Serra Fuster (5), Pere Beneyto Elez (6), Paca Aranda Gómez (7), José Daniel Ibáñez Romero (8), Pepe Pérez Soriano (9), Jacinta Pascual Serra (10), Davinia Rostoll Navarro (11), Francisco Antonio Alonso Agulló (12), Marga López García (13), Josep Cano Gracià (14), Domino Botella Company (15), Francisco Fernández Marcos (16), Vicenta Pérez Fuster (17), Ángel Antonio García Morcillo (18), Celia Boquete Liste (19), Pep Pascual Serra (20), Carmen Marín Marhuenda (21), Juan Francisco López (22), Josep Miquel (23), Salvador Cervera Reus (24) i Nieves Aranda (25).