Eres major de 16 anys? Resideixes a la Comunitat Valenciana? Enhorabona. Pots sumar-te a la democràcia participativa de les primàries de Compromís per triar la candidatura al Parlament Europeu. I no, no cal que estigues adherit a Compromís, perquè aquest és un procés obert a tota la ciutadania.

Només has d’inscriure’t al cens fent clic ací, completar el formulari amb les teues dades i entraràs a formar part del procés electoral. Compromís sap de la importància de les polítiques europees en tots els àmbits i fa una crida a la participació de tots.

_____________________________________________________

¿Quieres participar en las primarias de Compromís para el Parlamento Europeo?

¿Eres mayor de 16 anys? ¿Resides en la Comunitat Valenciana? Enhorabuena. Puedes sumarte a la democracia participativa de las primaries de Compromís para escoger la candidatura al Parlament Europeo. Y no, no hace falta que estés adherido a Compromís, porque este es un proceso abierto a toda la ciudadanía.

Sólo tienes que inscribirte en el censo haciendo clic aquí, completar el formulario con tus datos y entrarás a formar parte del proceso electoral. Compromís sabe de la importancia de las políticas europees en todos los ámbitos y hace un llamamiento a la participación de todos.