Representants de Compromís per Benidorm s’han reunit aquesta vesprada amb el regidor de Promoció Econòmica i Turisme de Muro d’Alcoi, Vicent Molina, per a conéixer de primera mà les experiències del municipi sobre l’economia del bé comú i veure com es podria aplicar a Benidorm.

L’Economia del bé comú és un projecte econòmic alternatiu al neoliberalisme, obert a les empreses que pretén implantar i desenvolupar una vertadera economia sostenible. La idea és aconseguir un bé comú municipal en què participen tots els empresaris del municipi o de la comarca  i facen partícips als ciutadans. Aquest sistema econòmic, d’origen austríac i alemany, s’aplica actualment a Muro gràcies a l’impuls de Compromís.

Compromís per Benidorm ha compartit idees en matèria turística i altres aspectes que puguen millorar l’economia de Benidorm i ha creat importants sinergies amb el regidor de Muro de manera que es desenvolupe un pla de sistema econòmic del bé comú a la ciutat de la Marina Baixa i que siga viable en els pròxims anys.

________________________________________________________________

Compromís se reúne en Muro d’Alcoi para conocer las experiencias sobre la economía del bien común

Representantes de Compromís per Benidorm se han reunido esta tarde con el concejal de Promoción Económica y Turismo de Muro d’Alcoi, Vicent Molina, para conocer de primera mano las experiencias del municipio sobre la economia del bien común y veure cómo se podrían aplicar a Benidorm.

La Economía del bien común es un proyecto económico alternativo al neoliberalismo, abierto a las empresas que pretende implantar y desarrollar una verdadera economía sostenible. La idea es conseguir un bien común municipal en que participen todos los empresarios del municipio o de la comarca y hagan partícipes a los ciudadanos. Este sistema económico, de origen austríaco y alemán, se aplica actualmente en Muro gracias al impulso de Compromís.

Compromís per Benidorm ha compartido ideas en materia turística y otros aspectos que puedan mejorar la economía de Benidorm y ha creado importantes sinergias con el concejal de Muro de manera que se desarrolle un plan de sistema económico del bien común a la ciudad de la Marina Baixa y que sea viable en los pròximos años.