Unes dues-centes de persones han assistit a la inauguració del nou local de Compromís per Benidorm, situat als baixos del carrer Gardenias, 14, que ha tingut lloc a la vesprada-nit de divendres, i que ha comptat amb la presència del diputat al Congrés, Joan Baldoví, i de la diputada a les Corts, Mireia Mollà.

El local, que antigament acollia els jutjats de Benidorm, ara es converteix en un punt de trobada, no només per als simpatitzants i adherits de la coalició política, sinó també per les entitats i associacions benidormeres que necessiten un espai per a reunir-se o per fer una xarrada, prèvia sol·licitud a Compromís per Benidorm.

Després d’agrair l’assistència de la gent de Benidorm a l’acte, per part dels organitzadors, Joan Baldoví ha donat l’enhorabona a l’organització de l’acte i ha ressaltat que Benidorm cal que estiga dins del mapa de Compromís perquè és una ciutat important amb grans reivindicacions. Per la seua part, Mireia Mollà, ha remarcat que la seu de Benidorm cal que exercisca com a altaveu per a les associacions locals i que la força de Compromís ha de poder fer fora el PP i les seues polítiques de retalles d’una vegada per totes de l’administració valenciana. Després dels discursos, els dos representants han tallat una cinta simbòlica a efectes d’inaugurar el local.

Així mateix, Compromís per Benidorm ha anunciat que el pròxim divendres 4 d’abril, a les 20.30 al Casal del Fester, organitza una xarrada sobre el desmantellament i liquidació de Canal 9. Comptarà amb la presència de Mireia Llinares, presentadora benidormera que també ha assistit a la inauguració del local; de Joan Espinosa, presentador, i de les periodistes del centre de producció de RTVV d’Alacant, Pilar Llorca i Ester Vidal.

________________________________________________________________

Compromís per Benidorm inaugura su nueva sede

Unas doscientas de personas han asistido a la inauguración del nuevo local de Compromís per Benidorm, situado en los bajos de la calle Gardenias, 14, que ha tenido lugar en la tarde-noche del viernes, y que ha contado con la presencia del diputado en el Congreso, Joan Baldoví, y de la diputada en les Corts, Mireia Mollà.

El local, que antiguamente acogía los juzgados de Benidorm, ahora se convierte en un punto de encuentro, no solo para los simpatizantes y adherdos de la coalición política, sino también para las entidades y asociaciones benidormenses que necesiten un espacio para reunirse o para dar una charla, previa solicitud a Compromís per Benidorm.

Despúes de agradecer la asistencia de la gente de Benidorm al acto por parte de los organizadores, Joan Baldoví ha dado la enhorabuena a la organización del acto y ha resaltado que Benidorm hace falta que esté dentro del mapa de Compromís porque es una ciudad importante con grandes reivindicaciones. Por su parte, Mireia Mollà, ha recalcado que la sede de Benidorm hace falta que ejerza como altavoz para las asociaciones locales y que la fuerza de Compromís tiene que poder echar al PP y a sus políticas de recortes de una vez por todas de la administración valenciana . Después de los discursos, los dos representantes han cortado una cinta simbólica a efectos de inaugurar el local.

Asimismo, Compromís per Benidorm ha anunciado que el próximo viernes 4 de abril, a las 20.30 en el Casal del Fester, organiza una charla sobre el desmantelamiento y liquidación de Canal 9. Contará con la presencia de Mireia Llinares, presentadora benidormense que también ha asistido a la inauguración del local; de Joan Espinosa, presentador, y de las periodistas del centro de producción de RTVV de Alicante, Pilar Llorca y Ester Vidal.