Demà dijous a les 11 del matí, la plataforma d’afectats pels casos Fórum Filatélico, Afinsa i AyN realitzaran una concentració de protesta a l’Ajuntament de Benidorm. Des de Compromís per Benidorm volem donar tot el nostre suport i cridar a l’assistència a aquesta concentració i a pròximes accions, ja que unes 470.000 famílies han sigut afectades per aquest cas i des de fa 8 anys que no han pogut recuperar els estalvis invertits.

La protesta és més necessària ara perquè, segons la plataforma d’afectats, la majoria de persones estalviadores es troben en un cas d’urgència social, per la seua edat o per les conseqüències de la crisi i veuen just recuperar els seus diners invertits.

Com a solució proposen que el Govern, mitjançant l’ICO, adquirisca el deute que les empreses tenen amb els seus clients i que a partir d’ací els afectats recuperen la major part dels seus estalvis. Aquesta proposta ja ha sigut aprovada a les Corts valencianes, entre d’altres parlaments autonòmics, però necessita de l’aprovació del govern estatal.

Des de Compromís per Benidorm sol·licitem que les demandes dels afectats siguen ateses i que l’Estat done solució a una problemàtica que porta tants anys i que implica a tanta gent.

________________________________________________________________

Compromís per Benidorm,  con los afectados por Fórum Filatélico, Afinsa y AyN

Mañana jueves a las 11 de la mañana, la plataforma de afectados por los casos Fórum Filatélico, Afinsa y AyN realizarán una concentración de protesta en el Ayuntamiento de Benidorm. Desde Compromís per Benidorm queremos dar todo nuestro apoyo y llamar a la asistencia a esta concentración y a próximes acciones, ya que unas 470.000 familias han sido afectadas por este caso y desde hace 8 años que no han podido recuperar los ahorros invertidos.

La protesta es más necesaria ahora porque, según la plataforma de afectados, la mayoría de persones ahorradoras se encuentran en un caso de urgencia social, por su edad o por las consecuencias de la crisis y ven justo recuperar su dinero invertido.

Como solución proponen que el Gobierno, mediante el ICO, adquiera la deuda que las empresas tienen con sus clientes y que a partir de aquí los afectados recuperen la mayor parte de sus ahorros. Esta propuesta ya ha sido aprobada en las Corts valencianes, entre otros parlamentos autonómicos, pero necesita la aprobación del gobierno estatal.

Desde Compromís per Benidorm solicitamos que las demandas de los afectados sean atendidas y que el Estado dé solución a una problemàtica que lleva tantos años y que implica a tanta gente.