Finalitzat el termini de la primera campanya de recollida d’Aliments per a la Protectora d’Animals de Benidorm, membres de Compromís Los Verdes han passat pels establiments col·laboradors per recollir tot l’aliment que tant les persones solidàries com la majoria del personal de les ocelleries i tendes han donat per entregar-lo a la Protectora d’Animals i Plantes de Benidorm (SPAP Benidorm). En total s’han comptabilitzat més de 350 kilos d’aliments destinats als 180 gossos, 80 gats, tortugues, porcs i ponis que cuida la SPAP.

Després de tres setmanes de campanya de recollida d’aliments, el número u i dos de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra i Juan García, han expressat en nom de la coalició la seva il·lusió i agraïment per aconseguir recollir tants quilos d’aliment per als gossos i gats de la protectora, fins i tot medicines. Així mateix, han mostrat el seu reconeixement a totes les persones, botigues de mascotes, clíniques veterinàries i alguns comerços col·laboradors que s’han bolcat tant en la seua promoció i aportació. La Protectora també ha mostrat el seu agraïment a la coalició per la iniciativa, i a totes les persones i establiments que han col·laborat.

Concretament, cal agrair als següents establiments col·laboradors la seva enorme col·laboració com a punts de recollida i per la promoció, aportació i suport a la campanya: Mascotas Paraíso, Clínica Veterinaria CostaBlanca, Pajarería Canet, Clínica Veterinaria Europa, Hospital Veterinario Marina Baixa, Como el perro y el gato, Clínica Veterinaria CasaGrande, Caraby, Clínica Veterinaria El Rincón, Kiwoko, L’ anouer, Clínica Veterinaria La Cala, La Clínica de Marina, Ladridos, Tien 21 y Fisionatura. S’espera que es puga repetir periòdicament esta campanya per la bona resposta obtinguda.

Cal recordar que aquesta campanya de conscienciació, organitzada del 9 al 31 de març, és una acció més de Compromís Els Verds, en el seu treball per i per a la protecció i conservació dels animals. No en va, fa un parell de setmanes es va presentar una moció perquè Benidorm fóra declarat municipi contra el maltractament animal, amb totes les mesures que aquesta declaració suposaria. Així mateix, se suma a les propostes en favor dels animals contingudes en el programa, com la creació d’un nucli zoològic (recinte dedicat a la cura, cria i venda o donació d’animals domèstics, contemplant també la regulació, creació i el registre d’animals no censats) o el control i cens dels animals de la ciutat, especialment de les colònies felines i dels coloms i gavines.

______________________________________________________________

2015-04-01 13.21.06

Compromís Los Verdes entrega más de 350kg de alimentos dados para animales a la Protectora de Benidorm

Finalizado el plazo de la primera campaña de recogida de Alimentos para la Protectora de Animales de Benidorm, miembros de Compromís Los Verdes han pasado por los establecimientos colaboradores para recoger todo el alimento que tanto las personas solidarias como la mayoría del personal de las pajarerías y tiendas han donado para entregarlo a la Protectora de Animales y Plantas de Benidorm (SPAP Benidorm). En total se han contabilizado más de 350 kilos de alimentos destinados a los 180 perros, 80 gatos, tortugas, cerdos y ponis que cuida la SPAP.

Después de tres semanas de campaña de recogida de alimentos, el número uno y dos de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra y Juan García, han expresado en nombre de la coalición su ilusión y agradecimiento por conseguir recoger tantos kilos de alimento para los perros y gatos de la protectora, incluso medicinas. Asimismo, han mostrado su reconocimiento a todas las personas, tiendas de mascotas, clínicas veterinarias y algunos comercios colaboradores que se han volcado tanto en su promoción y aportación. La Protectora también ha mostrado su agradecimiento a la coalición por la iniciativa, y a todas las personas y establecimientos que han colaborado.

Concretamente, hay que agradecer a los siguientes establecimientos colaboradores su enorme colaboración como puntos de recogida y por la promoción, aportación y apoyo en la campaña: Mascotas Paraíso, Clínica Veterinaria CostaBlanca, Pajarería Canet, Clínica Veterinaria Europa, Hospital Veterinario Marina Baixa, Como el perro y el gato, Clínica Veterinaria CasaGrande, Caraby, Clínica Veterinaria El Rincón, Kiwoko, L’ anouer, Clínica Veterinaria La Cala, La Clínica de Marina, Ladridos, Tien 21 y Fisionatura. Se espera que se pueda repetir periódicamente esta campaña por la buena respuesta obtenida.

Cabe recordar que esta campaña de concienciación, organizada del 9 al 31 de marzo, es una acción más de Compromís Los Verdes, en su trabajo por y para la protección y conservación de los animales. No en vano, hace un par de semanas se presentó una moción para que Benidorm fuese declarado municipio contra el maltrato animal, con todas las medidas que esa declaración supondría. Asimismo, se suma a las propuestas en favor de los animales contenidas en el programa, como la creación de un núcleo zoológico (recinto dedicado al cuidado, cría y venta o donación de animales domésticos, contemplando también la regulación, creación y el registro de animales no censados) o el control y censo de los animales de la ciudad, especialmente de las colonias felinas y de las palomas y gaviotas