El pròxim dijous 23 d’abril, Compromís Los Verdes celebrarà el dia del Llibre a Benidorm d’una forma molt peculiar. La coalició recollirà llibres, de les persones que en vulguen donar, al costat del Museu Hort de Colon que posteriorment s’entregaran a diferents entitats. Així mateix, també habilitarà en el mateix punt un lloc per l’intercanvi d’exemplars, per promocionar la lectura. La taula de Compromís Los Verdes estarà present des de les 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores.

El cap de llista de la formació, Josep Bigorra, ha subratllat que amb esta iniciativa es pretén promocionar la literatura, tant entre els lectors habituals, com entre aquelles persones que tenen menys possibilitats d’adquirir un bon llibre. Per altra part, el número dos, Juan García, ha explicat que Compromís Los Verdes se suma així a la festa internacional del llibre, demostrant la implicació de la coalició respecte el món cultural i literari. Ambdós han demanat la màxima participació de la gent en esta iniciativa, ja que els llibres es repartiran entre diverses entitats de Benidorm.

Esdeveniment Facebook: https://www.facebook.com/events/971179619561658/