El portaveu del grup municipal, Josep Bigorra, ha explicat en roda de premsa que ha demanat a l’alcalde una reunió per trobar solucions al problema de les contribucions especials de la subzona C i a la falta d’acondicionament del carrer Sicília. Bigorra ha assenyalat que l’alcalde ha acceptat realitzar una reunió entre tècnics, afectats, ajuntament i el grup Compromís Los Verdes el més prompte possible.

Bigorra ha explicat que els veïns de la subzona C han hagut de fer front a una despesa de 7 milions d’euros en les obres de la urbanització de la zona, cosa que suposa un sobrecost als 3,6 milions que es va dir en un principi que costarien els treballs. També ha indicat que els veïns veuen inassumible el pagament i demanen una rebaixa a la contribució especial del 85% al 66%. “Per comprovar si és possible o no eixa rebaixa o per buscar solucions alternatives, com el fraccionament del pagament sempre que es puga donar esta possibilitat, hem demanat esta reunió amb els tècnics municipals i els principals afectats, de manera que tothom siga conscient del que es pot fer i del que no es pot fer”, ha subratllat.

Cal recordar que els veïns de la subzona es manifesten cada dilluns a les 11 davant de la porta de l’Ajuntament per reclamar una solució a esta situació. Bigorra ha parlat en diferents ocasions amb els seus representants i els ha trasmés la necessitat de realitzar esta reunió aclaridora. “No es pot allargar eternament el donar una resposta definitiva a este col·lectiu”, ha afirmat.

A més, el portaveu del grup municipal, també considera que la pròxima reunió ha de servir perquè el carrer Sicília dispose d’unes infraestructures viàries urbanes d’acord amb els diners pagats pels veïns i veïnes del carrer, que es troba dins de la subzona C. Segons ha comentat, “no s’entén que els ciutadans d’este carrer tinguen unes voreres, un clavegueram i un enllumenat públic diferent i de pitjor qualitat a la resta de la zona”.

Bigorra ha indicat que ha parlat amb l’alcalde de Benidorm i li ha comunicat que este encontre es realitzarà quan es tinguen els informes tècnics adequats, cosa que ha agraït el portaveu del grup municipal Compromís Los Verdes.

Falta de connexió d’autobús entre Benidorm i l’Hospital

En altre ordre de coses, Josep Bigorra, també ha explicat que ha traslladat a Toni Pérez la necessitat de restablir el servici d’autobús entre Benidorm i l’Hospital de la Marina Baixa el més prompte possible. En eixe sentit, considera que cal pressionar a l’empresa que presta el servei actualment perquè el reprenga i parlar amb l’Ajuntament de la Vila i la Conselleria de Sanitat perquè solucione els problemes de seguretat que ha esgrimit ALSA per suspendre el servici. “Els usuaris han de recuperar el servici de transport contractat el més prompte possible, ja que són els principals afectats”, ha indicat.