El regidor de Compromís i portaveu de Compromís Los Verdes, Josep Bigorra, després de preguntar durant un mes en comissió informativa per la data de la pròxima reunió del Patronat de la Fundació de Turisme de Benidorm, ha instat a que es convoque abans de Nadal esta reunió. El regidor ha criticat que el regidor de Turisme no haja sabut informar al respecte durant totes les setmanes que se li ha preguntat.

Bigorra ha recordat que en l’anterior reunió del Patronat, celebrada en agost, es va acordar la celebració de la pròxima durant la tardor del present any, però a punt de finalitzar l’any encara no hi ha data fixa de la celebració. “A la vista que el regidor de Turisme, que també és l’alcalde, no ha contestat a una qüestió de la seua àrea com és quan se realitzarà la següent reunió del Patronat, vam sol·licitar en l’última comissió informativa que es fera abans de Nadal”, va senyalar el portaveu.

El regidor ha justificat esta petició en el que es va acordar en agost la realització i en què “és necessari de cara a la pròxima jornada de FITUR conéixer els objectius i estratègies de promoció turística de la ciutat que la Fundació vol impulsar; perquè cal dilucidar qüestions del pressupost del pròxim exercici que a més afecten al pressupost municipal, i perquè s’havien quedat decisions pendents en la reunió anterior”.

D’altra banda, Bigorra ha agraït la col·laboració de la Fundació Visit Benidorm que sempre ha contestat els requeriments d’informació que s’han fet des del grup municipal, “cosa que contrasta amb la falta d’informació per part del regidor de Turisme sobre la reunió pendent del patronat”.

El portaveu ha finalitzat destacant el paper primordial del Turisme per a la ciutat i ha recordat que en el mes de juliol el grup municipal va presentar una moció perquè es creara un pla estratègic sobre Turisme, que arrepleguara les línies directrius de la promoció turística elaborades per la Fundació Visit Benidorm, per coordinar-les amb les accions i indicacions de la Regidoria de Turisme. Per desgràcia, la moció va ser rebutjada en el ple de juliol.